søndag 4. januar 2009

rester av førjultidens produksjon....

I.f.m. at jeg skal levere fra meg tjenestetelefonen oppdaget jeg bilder på den som ikke var kommet inn på pc'n.....
Til mine tantebarn som er ferdige med ungdomsskolen har jeg sydd permtrekk med teksten "CV, attester og vitnemål" + fullt navn. Min erfaring er at det kan være lurt å ha en fast plass til slike ting... Denne overleveres med perm fylt med plastmapper. (mine barn har enda ikke fått en slik...)



Disse 2 veskene i LaurelBurck-stoff var julegaven til 2 tantebarn. Brukte "prinsessevesken" fra QM som utgangspunkt. Jeg brukte stoffhanker slik at de passer som skuldervesker til småfrøkenene. Senere kan de godt benyttes til toilettmapper - mønsteret passet godt til det!




Min datters kavaler fikk disse 2 spisebrikkene til jul, design Annaka. Morsomme brikker som jeg egentlig kan tenke meg selv også!



Disse gryteklutene fra AnnaKa ble det sydd flere av i år - nå i julefarger.......





Dette kjøkkensettet fikk min lillebror til jul. Mønsteret er av AnnaKa og publisert i QM - da med retrostoffer. De har nyoppusset kjøkken med mye hvitt og svart. Dette settet er i sort og hvitt med en liten dash lilla + små hvite marmorknapper. Det falt i alle fall i smak!

2 kommentarer:

Liv sa...

Oj-oj, så mye fint du har laga! Flotte farger og mønstre! Kjempelurt med den permen til CV'er o.l.!
Ja, Trøndelag er snart nedsnødd (noen vil vel kanskje si at innbyggerne i fylket har vært det lenge....)!
Klem fra Liv.

Merete sa...

Masse flott her. Ideen med CV perm var topp, er det lov å kopiere den:-)