søndag 4. januar 2009

Godt Nytt år!

Vi er forlengsts kommet inn i 2009 - og for meg betyr det b l.a. "ny jobb".

For 1 år siden tok jeg ett års permisjon for å prøve meg i det private næringsliv.
Vel, de første 6 mnd tenkte jeg ikke tanken på å gå tilbake - deretter kjente jeg mer og mer på at jeg savnet tryggheten som en statsstilling gir, reell flexitid og jeg mangler bare 1 år på full opptjening i statens pensjonskasse....
Vel fredag 2. januar var jeg tilbake i Skatt Midt-Norge. Med nye oppgaver, men mange gamle, kjente kollegaer. Det var bare rett og slett godt!

Men før jeg skulle til "ny jobb" måtte jeg jo ha ny håndveske....

Denne er sydd i japanske stoffer (som jeg tilfeldigvis hadde nok av...)
Design Bente Malm. Blir ikke enig med meg selv om jeg er fornøyd med fargevalget - hensikten var å få ei nøytral veske..... Strevde med å få foret bra. Den er dyktig tykk å sy enkelte plasser - men er veldig bruksvennlig!

1 kommentar:

Litamora's Quilt & Design sa...

Grattis med "ny jobb". Håper du kommer til å trives:o)
Du har jammen vært produktiv på sy-fronten i året som gikk. Gleder meg til å se mer!
Godt Nyttår forresten, der over på andre siden av dalen:o)
Laila, på denne siden av dalen (hi-hi)