tirsdag 1. januar 2008

Godt Nytt År!






Ja, da er vi kommet til 2008 - synes ikke det er lenge siden vi hadde milleniumsskifte jeg.... Men årene går nok minst dobbelt så fort nå som for 10 år siden.....

Det har ikke vært tid til lappesøm - og nå har jeg omtrent abstinens!
Men som nevnt en dag tidligere har jeg fått prøvd meg på glatte stoffer.......


Siv Anette var som Frøken Norge-kandidat invitert til Nyttårsball i Oslo i går....
http://www.froken.no/deltagere/siv_anette_bolgnes
Så hun tok med ei venninde og 2 kompiser som "anstand" fra Trondheim til Tigerstaden.

Her er et dårlig mobilbilde av min datter med ny designkjole i sort og hvitt som er justert og lagt opp av mor....

Venninda Ane i blå kjole. Her tok jeg av et langt slep - det ble til en pompadour....

Buss nedover, ball, noen få timer i ei hotellseng og nå sitter de på bussen nordover igjen......... Håper de syntes det var verdt både tiden og pengene.....

Knallfint vær i Trøndelag i dag - så først må det bli en liten tur - deretter må jeg bruke deler av dagen til å rydde på webshoten min + prøve å få oversikt over hva jeg har og ikke har på syrommet.... og er jeg heldig så dukker det forsvunnede kameraet opp også......

Ingen kommentarer: