torsdag 18. desember 2008

her har det vært stille lenge....

Beklager at bloggen ikke har vært oppdatert på mange måneder - men ny jobb har krevd sitt.... I tillegg har PC'n vært mer til ugagn enn til nytte.... Og det har vært noe sykdom i familien.

Nå begynner jeg å få på plass noen bilder igjen - det forsvunne kamera har på en måte dukket opp.... Det viser seg at min bedre halvdel har hatt med kamera i skogen og på en eller annen måte fått knust skjermen... Han leverte inn kamera og skulle få det fikset på "tabbeforsikringa" - og glemte hele greia... I dag ringte Lefdal og ba om noen opplysninger.... Håper bildene ikke er slettet......

I helga skal det bli dugnad i heimen - deretter skal jeg prøve å få gjort litt med denne siden + sy ferdig de 2 siste julegavene....

Fra årsskiftet går jeg tilbake til min gamle jobb - da blir nok min verden roligere på mange måter.... Staten er nå tryggere enn det private i disse tider - og jeg har det siste året lært at trygghet og forutsigbarhet i jobben betyr mye mere for meg enn jeg har vært klar over! Gjett om jeg er glad for at jeg tok permisjon!

Vi "gamlingan" har også i løpet av 2008 opplevd at begge barna har forlatt redet + gitt oss 2 flotte svigerbarn... Alt dette er enda både godt og rart - veldig stille i heimen, ingen spørsmål om kjøring hit og dit - og ofte samme middagen i 2 dager. Det tar tid å venne seg på å lage mindre mat...... At "ungene" har flyttet er heller ikke spesielt ugunstig økonomisk sett - noe flere quiltebutikker nok har hatt fordeler av....

Ingen kommentarer: